هر كار تصويري از فردي است كه آن را انجام داده، تصوير كار خود را با زيبایی ترسيم كنيد.
 
دبستان حضرت رقیه
هدف: ارتباط بیشتر با دانش آموزان عزیز و اولیای گرامی و همکاران محترم
 
 

تشکیل جلسات آموزشی برای اولیای دانش آموزان به تفکیک پایه همراه با تدریس نمونه و رهنمود های آموزگار مربوطه در طول سال تحصیلی .

تدوين برنامه سالانه جلسات انجمن اوليا ومربيان.

مشاركت دادن واقعي اوليا در امور مدرسه براساس تخصص های آن ها.

اطلاع رساني بموقع به اوليادرموردنتايج ارزشيابي مستمر دانش آموزان ووضعيت تحصيلي و تربيتي آنها .

لحظه ای آموزشگاه را بدون  جانشین (جهت رفتن به مرخصی و انجام امور اداری ) بدون هماهنگی ترک ننمایید .

استفاده از علایم ، نقاشی ،خطاطی و سایروسایل کمک آموزشی در کلاس به نحوی که دانش آموزان را به هیجان وا دارد و برخی از نیازهای آموزشی  دانش آموزان را حل کند .

تنظيم برنامه براي استفاده هرچه بيشتر دانش آموزان ازكتابخانه

پاكسازي وبهسازي فضاي كتابخانه وجايگزيني كتب جديد.

برنامه ریزی برای اجرای مراسم صبحگاهی ( آغازین ) بگونه ای که سعی شود تمام دانش آموزان به نوبت در اجرای مراسم با برنامه های متنوع شرکت نمایند و به طریقی عمل شود که دانش آموزان در این زمینه احساس تبعیض ننمایند و همیشه از عده ای خاص استفاده نشود  . توجه خاص به ورزش صبحگاهی و اهتمام لازم در برگزاری هرچه بهتر آ ن .

هدایت دانش آموزان به اینکه در خودشان جرات اداره کلاس و مدرسه را بدهند به نحوی که طرح اداره یک ساعت و یا دو ساعت و یا یک روز دبستان را بتوانند در خودشان تقویت نمایند .

رسیدگی جدی به نماز خانه دبستان و آموزش عملی نماز در مدارس و حضور معلم و مدیر در نماز جماعت.

تقویت گنجینه جوایز ، تهیه دفتر ، جوایز و کارتهای تلاش و... برای ایجاد انگیزه  به نحوی که دانش آموزان در راه رسیدن به قله موفقیت  تلاش نموده و رقابت سالم در بین خود و کلاسهای دیگر را داشته باشند ((ترسیم قله موفقیت ))

استفاده از مشارکت دانش آموزان  در کلاس درس توسط معلم و تدریس و تفهیم آن  بصورت گروهی به نحوی که اعضای گروه ملزم به حمایت و کمک به تک تک اعضای گروه باشند به طوری که در برخی از ارزشیابی ها به گروه امتیاز داده شود که در این صورت رقابت سالم ایجاد می شود  و  دانش آموز ضعیف نیز توسط دانش آموز قوی تقویت می گردد.

برجسته كردن موفقيت هاي كاركنان درجمع همكاران.

ايجادرقابت سالم در بين همكاران وتشويق همكاران موفق وساعي درجمع همكاران واولياي دانش آموزان.

استفاده معلمان از روش تدریس نوین در کلاسهای درس ، استفاده بهینه  از وسایل کمک آموزشی و  پوشه کار و دفتر ثبت شاخص های جریان آموزش و ثبت .

پيگيري تدوين طرح درس روزانه با استفاده از روش هاي فعال تدريس توسط معلمان .

رگزاری مسابقات در بین دانش آموزان از جمله  مسابقه ورزشی ، مسابقه نماز ، مسابقه شرکت در مراسمات و ایام ا... ها   ، مسابقه کتابخوانی و خلاصه نویسی و مسابقه از مجله رشد دانش آموز.

اداره كرد ن شورای معلمان توسط معلمان ، به نوبت و ايجادجوصميمي ومناسب براي تبادل نظروتصميم گيري ومشاركت تمامي اعضاي شورا

عدم استفاده از تلفن همراه در ساعات آموزشی.

همراه نیاوردن فرزندان توسط عوامل اداری و آموزشی به محل کار .

عدم ورود افراد متفرقه ائم از کارورز و غیره و یا جانشین بدون هماهنگی در کلاس درس .


نظرات شما عزیزان:

زینب حاجی عرب
ساعت21:14---7 آذر 1391


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


بسم الله الرحمن الرحیم این وبلاگ توسط زینب حاجی عرب مربی ورزش دبستان حضرت رقیه (س) و دانشجوی کارشناسی ارشد روانشناسی ورزشی جهت نمایش برنامه ها و توانایی های دانش آموزان مدرسه و جهت اطلاع رسانی از فعالیتهای انجام شده دبستان حضرت رقیه(س) دستگرد برخوار اصفهان و تبادل اطلاعات با مدارس سراسر کشور افتتاح گشته .لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سايت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنيد. امید است که اطلاعات مفیدی ارائه شود.
ولادت حضرت زهرا مبارک
تبریک روز مادر نوروزتان مبارک تبریک سال نو خاطره نویسی- تلفیق درس تربیت بدنی با بنویسیم مدرسه مروج سلامت کودک بیش فعال را چگونه مهار کنیم؟! فرا رسیدن دهه فجر مبارک باد یک از دلایل معجزه بودن قرآن با استفاده از ریاضی : کلمات... دلم یک روز برفی و شاد در مدرسه پنج جمله تا ثیر گذار برای کودکان نقاشی سه بعدی روی زمین نامه ی ورزشی کلاس سوم- تقویت درس بنویسیم کتابخانه ی ورزشی - دانش آموزان کلاس دوم آغاز امامت امام زمان (عج) مبارک جالب جالب جالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دبستان حضرت رقیه(س) و آدرس hazrateroghayeborkhar.LXB.i r لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان