اجرای برنامه های آموزشی برای تحكیم بنیان خانواده ها ضروری است
 
دبستان حضرت رقیه
هدف: ارتباط بیشتر با دانش آموزان عزیز و اولیای گرامی و همکاران محترم
 
 
اجرای برنامه های آموزشی برای تحكیم بنیان خانواده ها ضروری است PDF چاپ نامه الکترونیک
 

مدیركل امور بانوان و خانواده آذربایجان شرقی، بر ضرورت اجرای برنامه های آموزشی به منظور تحكیم بنیان خانواده ها و پیشگیری از طلاق تاكید كرد.

  'نسرین پیرسمساری روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری دوره تربیت مدرس طرح ملی مطلع مهر گفت: این طرح به صورت ملی برای ارایه آموزش های لازم برای خانواده ها اجرا و در قالب آن برای استادان پزشكی، احكام و روانشناسی دوره های آموزشی برگزار می شود.

وی اظهار كرد: ارایه آموزش ها به این منظور است كه افراد آموزش های فراگرفته خود را به دانشجویان انتقال داده و آنها را با مبانی تحكیم بنیان خانواده آشنا كنند.

پیرسمساری با اشاره به افزایش آمار طلاق توافقی در سال های اخیر گفت: نداشتن شناخت زوجین از همدیگر، دخالت دیگران، بالا رفتن توقعات، اعتیاد، مشكلات مالی و از همه مهمتر ارایه نشدن آموزش های لازم قبل، حین و بعد از ازدواج از جمله عوامل دخیل در افزایش آمار طلاق است.

معاون امور خانواده مرکز امور زنان و خانواده نهاد ریاست   جمهوری نیز در مراسم افتتاح این طرح از طریق ویدیو کنفرانس گفت: این طرح سال گذشته   به صورت آزمایشی در هشت استان کشور اجرا شد و امسال نیز به صورت مقدماتی در سراسر کشور و در بخش ارتقای علمی و تکمیل ظرفیت علمی اساتید و آموزش زوج های جوان اجرا می‌شود.

زهرا سجادی با بیان این که این دوره‌های آموزشی ویژه زوج‌های شاغل در دستگاه‌ها و ادارات است افزود: آمار شاغلین جوان در سطح کشور 124 هزار نفر است که با احتساب این که در برخی از خانواده‌ها فقط یکی از زوجین شاغل باشند این آمار به 250 هزار نفر می‌رسد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


بسم الله الرحمن الرحیم این وبلاگ توسط زینب حاجی عرب مربی ورزش دبستان حضرت رقیه (س) و دانشجوی کارشناسی ارشد روانشناسی ورزشی جهت نمایش برنامه ها و توانایی های دانش آموزان مدرسه و جهت اطلاع رسانی از فعالیتهای انجام شده دبستان حضرت رقیه(س) دستگرد برخوار اصفهان و تبادل اطلاعات با مدارس سراسر کشور افتتاح گشته .لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سايت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنيد. امید است که اطلاعات مفیدی ارائه شود.
ولادت حضرت زهرا مبارک
تبریک روز مادر نوروزتان مبارک تبریک سال نو خاطره نویسی- تلفیق درس تربیت بدنی با بنویسیم مدرسه مروج سلامت کودک بیش فعال را چگونه مهار کنیم؟! فرا رسیدن دهه فجر مبارک باد یک از دلایل معجزه بودن قرآن با استفاده از ریاضی : کلمات... دلم یک روز برفی و شاد در مدرسه پنج جمله تا ثیر گذار برای کودکان نقاشی سه بعدی روی زمین نامه ی ورزشی کلاس سوم- تقویت درس بنویسیم کتابخانه ی ورزشی - دانش آموزان کلاس دوم آغاز امامت امام زمان (عج) مبارک جالب جالب جالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دبستان حضرت رقیه(س) و آدرس hazrateroghayeborkhar.LXB.i r لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان