تشویق و تنبیه
 
دبستان حضرت رقیه
هدف: ارتباط بیشتر با دانش آموزان عزیز و اولیای گرامی و همکاران محترم
 
 
یک شنبه 26 آذر 1391برچسب:, :: 9:45 ::  نويسنده : زینب حاجی عرب

 

تشویق و تنبیه دانش آموزان؛ چه وقت و چگونه؟

گردآورنده : مهرانگیز اورنگی

تشویق و تنبیه

کسی که در جایگاه معلمی قرار می گیرد وظیفه دارد فنون مربوط به کار خود را بشناسد. آموزش ببیند و از تغییر در جهت تاپیر گذاری مناسب تر خود استقبال کند تا وظایفش را به درستی انجام دهد. این چیزی فرای احساس و عاطفه است.  قابل انکار نیست که رضایت .امنیت.و آرامش شغلی تاثیر  زیادی بر رفتار معلم دارد. معلمی که باور دارد دانش اموز بخشی از اوست در رفتار و ارتباط خود در موقیعت انسانی و مناسبی قرار می گیرد. گاهی در کلاس از روش های مختلف برای تنبیه استفاده می کنم. مثلا به دانش آموز می گویم به تو توجه نمی کنم اگر در کلاس گوش ندی یا تکالیف خود به موقع نیاوری.یا صحبت های با جداگانه اشتباه او را گوشزد می کنم .وبسیار از کلمات محبت امیز استفاده می کنم به ان ها احترام می گذارم. و این تاثیر بسیاری داشته است . و خودم هم در کلاس احساس رضایت دارم.و بچه ها جزئی از زندگی من شده اند هر روز با نشاط به مدرسه می ایم.معلمان عزیز بدانند باید با دانش اموز ارتباط خوبی داشت و در مواقع ضروری برخورد های مناسب ان موقعیت را نشان داد تا خود دانش اموز به اشتباه خود پی ببرد.به عقیده من تشویق به موقع بیش از تنبیه اثر گذار است .

                                         دوم 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


بسم الله الرحمن الرحیم این وبلاگ توسط زینب حاجی عرب مربی ورزش دبستان حضرت رقیه (س) و دانشجوی کارشناسی ارشد روانشناسی ورزشی جهت نمایش برنامه ها و توانایی های دانش آموزان مدرسه و جهت اطلاع رسانی از فعالیتهای انجام شده دبستان حضرت رقیه(س) دستگرد برخوار اصفهان و تبادل اطلاعات با مدارس سراسر کشور افتتاح گشته .لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سايت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنيد. امید است که اطلاعات مفیدی ارائه شود.
ولادت حضرت زهرا مبارک
تبریک روز مادر نوروزتان مبارک تبریک سال نو خاطره نویسی- تلفیق درس تربیت بدنی با بنویسیم مدرسه مروج سلامت کودک بیش فعال را چگونه مهار کنیم؟! فرا رسیدن دهه فجر مبارک باد یک از دلایل معجزه بودن قرآن با استفاده از ریاضی : کلمات... دلم یک روز برفی و شاد در مدرسه پنج جمله تا ثیر گذار برای کودکان نقاشی سه بعدی روی زمین نامه ی ورزشی کلاس سوم- تقویت درس بنویسیم کتابخانه ی ورزشی - دانش آموزان کلاس دوم آغاز امامت امام زمان (عج) مبارک جالب جالب جالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دبستان حضرت رقیه(س) و آدرس hazrateroghayeborkhar.LXB.i r لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان